و پلاسما دینامیک مقدمه ای در دسترس برای درک درجه حرارت بالا
نوشته شده توسط : محسن راد

بر پلاسما و پلاسما دینامیک مقدمه ای در دسترس برای درک درجه حرارت بالا ، گازهای یونیزه لازم برای انجام تحقیقات و توسعه برنامه های کاربردی مربوط به پلاسماها فراهم می کند. در حالی که ارائه های استاندارد مطالب مقدماتی بر فیزیک و مبنای نظری موضوعات تأکید می کند ، این متن خواننده را با زمینه اطلاعات اساسی آشنا می کند و دانش اساسی مورد نیاز برای کار یا مطالعه پیشرفته را ارائه می دهد.
این کتاب نظریه را به دستگاه ها و مکانیزم های مربوط مرتبط می کند و یک طرح کلی از تجزیه و تحلیل و جزئیات ریاضی ارائه می دهد. این مقاله با مرور کاربردهای اخیر و روندهای مهندسی پلاسما ، از جمله موضوعات تشکیل پلاسما و همجوشی مغناطیسی ، محرک های پلاسما و پیشرانه های فضایی ، اهمیت مفاهیم را برجسته می کند.اصول اساسی پویایی پلاسما مورد نیاز برای تحقیقات موثر و توسعه در برنامه های کاربردی پلاسما را ارائه می دهد
بر درک فیزیکی و حمایت از مبانی نظری با اشاره به استفاده از آنها در دستگاه ها ، مکانیسم ها و پدیده ها تأکید می کند
طیف وسیعی از برنامه ها از جمله تبدیل انرژی ، پیشران فضا ، همجوشی مغناطیسی و فیزیک فضا را پوشش می دهد.ی بر مهندسی پلاستیک ، مرجع واحدی را ارائه می دهد که اصول اولیه مواد پلیمری و پلاستیکی و خواص ، طراحی ، پردازش و کاربردهای آنها را به صورت عملی پوشش می دهد. این کتاب مهندسی مواد را از طریق فرمول بندی خواص ، ترکیب طراحی و پردازش برای تولید محصولات نهایی مورد بحث قرار می دهد. این کتاب راهنمای مفیدی برای مهندسان مواد در حال توسعه فرمول های جدید ، مهندسان پردازش تولید کننده این فرمول ها و مهندسان طراحی و محصول است که به دنبال درک مواد و روش های توسعه برنامه های جدید خواهند بود. این کتاب شامل خواص مواد ، مهندسی ، پردازش ، طراحی ، برنامه های کاربردی و راه حل های پایدار و مبتنی بر زیست است.
ارائه یک مرجع واحد برای پوشش مواد پلاستیکی ، خواص ، طراحی ، پردازش و برنامه های کاربردی
پوشش کامل از صنعت ، از فرمولاسیون تا طراحی بخش ، پردازش و محصول نهایی را ارائه می دهد
به عنوان یک کتاب مقدماتی ایده آل برای مهندسان پلاستیک جدید و دانشجویان مهندسی پلاستیک عمل می کند
یک مرجع مناسب برای تمرین کنندگان با تجربه تر ارائه می دهد
ایده آل برای کسانی که تازه وارد صنعت می شوند یا بین بخش ها در حال انتقال هستند ، این یک راهنمای مرجع سریع ، مرتبط و آموزنده برای مهندسی و پردازش پلاستیک برای مهندسان و متخصصان پلاستیک است.





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: